PROIECTE CU IMPACT ASUPRA VIITORULUI ELEVILOR
Proiect UMBRELLA
PROGRAM „ȘCOALA DUPĂ ȘCOALĂ” 2021-2023
Detalii
Școala Gimnazială nr.1 Văculești (Partener 2) – finanțat prin proiectul POCU/827/5/2/139481: U.M.B.R.E.L.L.A. (U-man, M-edical B-unătate, R-espect, E-ducație, L-ibertare, L-ocal, A-dministrație)
Obiectiv
Dezvoltarea și diversificarea serviciilor alternative de:
- educație remedială
- activități extracurriculare recreative (inclusiv școală de vară) într-un
cadru organizat, după programul școlar obligatoriu.
Beneficiari
Direcți: elevii;
Indirecți: părinți, profesori, comunitatea marginalizată din comuna Văculești
Parteneri
UAT Văculești, Asociația Clara, Școala gimnazială nr. 1 Văculești
Părinții vor fi implicați în derularea proiectului prin semnarea Contractului de Parteneriat SCOALA-FAMILIE
Declarații de avere și interese pentru membrii proiectului
Programul ,, Școală după școală,, 23-27 mai 2022
Activitățile educative, utilizate în cadrul programului , dezvoltă un caracter programat, planificat, individual fiecărui elev. Elevii claselor primare din programul ȘDȘ au...
Activități în cadrul programului ,,Școală după școală,, 16-20 mai 2022
Elevii claselor I-IV din programul ȘDȘ au participat cu interes la activități, rezolvând, atât individual cât și în echipă, fișe de lucru diferențiate, rebusuri, jocuri logice și...
Activități în cadrul programului ,,Școală după școală,, 9-13 mai 2022
Elevii claselor I-IV din programul ȘDȘ au desfășurat jocuri sportive în aer liber, activități specifice zilei de 9 mai - Ziua Internațională a Europei și Ziua Internațională a...
Săptămâna 02-06.05 la programul ,,Școală după școală”
Elevii din învățământul primar au desfășurat activități recuperatorii, rezolvând fișe de lucru, exerciții cu diferite grade de dificultate, activități recreative, participând la...
Proiect Form Acces
Detalii
În perioada mai 2022- februarie 2023 în școala noastră alături de alte 9 școli din județul Botoșani se implementează proiectul FormAcces, cod MySMIS2014: 139600, de către Asociația „Societatea Națională Spiru Haret Pentru Educație, Știință și Cultură” – în calitate de Beneficiar şi de Inspectoratul Școlar Județean Botoşani – în calitate de Partener, în cadrul Programului Operaţional Capital Uman, Apel nr: POCU/784/6/24/ Operaţiune compozită OS 6.2, OS 6.3-Program pilot de stimulare a participării la educaţie a copiilor cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate – Regiuni mai putin dezvoltate.
Obiectiv
Îmbunătățirea situației preșcolarilor/ elevilor cu părinți plecați la muncă în străinătate înmatriculați în Școala gimnazială nr. 1 Văculești prin desfășurarea de activități comune în cadrul proiectului „FormAcces”, POCU/784/6/24/139600, Programul Operaţional Capital Uman.
Grup țintă
6 preșcolari care au unul/ ambii părinți plecați în străinătate care vor primi servicii de suport educațional matematică/ informatică asigurate de un profesor de matematică/ informatică, de dezvoltare a abilitărilor emoționale/ suport emoțional/ psihologic/ consiliere vocațională și psiho-socială
Niciun Rezultat
Pagina căutată nu a fost găsită. Încercați o căutare mai profundă sau folosiți navigarea de deasupra pentru localizarea postării.
Proiect Acces spre Succes
septembrie 2022- august 2025 • finanțare grant PNRAS
Detalii
Programul Național pentru Reducerea Abandonului Școlar (PNRAS) este cuprins în cadrul Proiectului Național de Reformă „România Educată” și a fost aprobat de Comisia Europeană pentru finanțare prin Planul Național de Redresare și Reziliență.
Acest proiect va crea un ecosistem funcțional pe termen lung, iar activitățile vor conduce la o percepție pozitivă asupra școlii în rândul comunității locale. Rezultatul major al implementării acestui proiect este reducerea abandonului școlar.
Dotarea cu clase inteligente vor conduce la alfabetizarea digitală a elevilor din cadrul școlii, eliminând astfel lacunele majore pe care aceștia le au la momentul de față, mulți dintre ei neavând acces la tehnologii.
Obiective
OB 1: Scăderea ratei de abandon școlar de la 1,56 % până la 1,24 % și creșterea ratei de finalizare a învățământului gimnazial de la 93.75 % la 95% până la finalul anului 2025.
OB 2: Creșterea ratei de participare la Evaluarea Națională la clasa a VIII de la 92% la 93,6% și reducerea procentului care iau sub nota șase la Evaluarea Națională de la 83% la 79,6% până la finalul anului 2025.
OB 3: Îmbunătățirea proceselor de predare – învățare – evaluare prin creșterea cu 50% a procentului de cadre didactice din unitatea de învățământ care folosesc mijloace de predare – evaluare digitale și prin creșterea cu 50% a procentului de cadre didactice care folosesc strategii pedagogice moderne la nivelul clasei (instruire personalizată, abordări pedagogice structurate, centrate pe elev) sau de prioritizare a elevilor (programe remediale de grup mic, învățare autodirijată susținută de tehnologie) până la finalul anului 2025.
OB 4: Îmbunătățirea interacțiunii între toți actorii cheie ai ecosistemului școlar: elevi, cadre didactice, părinți, directori, inspectori, reprezentanți ai comunității astfel încât să se asigure autosusținerea implementării planului de reducere a abandonului școlar.
Beneficiari
Elevii din clase de nivel gimnazial V-VIII în risc de abandon școlar din cadrul Școlii gimnaziale nr. 1 Văculești:
a. elevii cu prezență scăzută la școală
b. elevii cu rezultate scăzute la învățătură (elevii au medii sub 7 la limba română/matematică sau medii generale mai mici de 6,5 sau elevul a rămas corigent cel puțin la o materie);
c. elevii care au repetat cel puțin un an sau doi ani școlari;
d. elevii care au un istoric școlar de sancțiuni (de ex. elevul a fost exmatriculat, transferat din motive disciplinare, are note scăzute la purtare și așa mai departe) sau au fost înregistrate plângeri făcute de alți elevi/profesori.
Echipa de proiect
1. NECHIFOR IULIAN CĂTĂLIN- manager de proiect
2. CLIM SILVIA -responsabil financiar
3. ILUCĂ AURICA– asistent manager
4. PĂDURARU IRINA MARA- responsabil achiziții
5. NECHITA-MIRICĂ COSMIN- Profesor TIC
6. GRIGORIU OANA GABRIELA – responsabil activități, profesor limba română
7. ASOFRONIE OANA MIHAELA – Profesor matematică
ce s-a mai întâmplat în perioada noiembrie-decembrie 2023 la PNRAS?
Programul Național pentru Reducerea Abandonului Școlar (PNRAS) Programul ,,Școală după școală,, focusat pe sprijinul elevilor de gimnaziu din grupul-țintă a continuat în perioada...
premii în cărți pentru elevii din programul PNRAS
Conform graficului de activități, elevii din grupul-țintă participanți la programul PNRAS în anul școlar 2022-2023 au fost recompensați pentru prezența și participarea activă cu...
Derularea Proiectului PNRAS ,, Acces spre succes,, -octombrie 2023
Activități MATE (Mecanismul de Avertizare Timpurie în Educație ) La începutul fiecărui an școlar diriginții sprijiniți de profesorul de TIC realizează screening-ul copiilor la...
Workshop de pregătire a cadrelor didactice în vederea utilizării echipamentelor IT și a softurilor educaționale
În cadrul proiectului ,,Acces spre succes,, cod F-PNRAS-1-2022-1575, a avut loc, joi 9 martie, în laboratorul de informatică (SmartLab) workshopul de pregătire a cadrelor...
Începe programul ,, Școală după școală,, din cadrul Proiectului ,,Acces spre succes,,- Cod F-PNRAS-1-2022-1575
Începând cu luna februarie 2023 va începe programul ,,Școală după școală,, din cadrul proiectului ,,Acces spre succes,,- Cod F-PNRAS-1-2022-1575 Program ,,Școala după școală,,...
Proiectul PNRAS ,,Acces spre succes,,
I. Obiectivele proiectului OB 1 Scăderea ratei de abandon școlar de la 1,56 % până la 1,24 % și creșterea ratei de finalizare a învățământului gimnazial de la 93.75 % la 95%...






