Deciziile de astăzi construiesc viitorul
Organigrama
Consiliul de administrație
Unităţile de învăţământ preuniversitar cu personalitate juridică sunt conduse de consiliile de administraţie, de directori şi, după caz, de directori adjuncţi. În exercitarea atribuţiilor ce le revin, consiliile de administraţie şi directorii conlucrează cu consiliul profesoral, consiliul reprezentativ al părinţilor şi asociaţia de părinţi, acolo unde aceasta este legal constituită, şi cu autorităţile administraţiei publice locale.
Componența Consiliului de Administrație și atribuțiile membrilor:
Prof. Nechifor Iulian Cătălin director - președintele Consiliului de Administrație
a) conduce şedinţele consiliului de administraţie;
b) semnează hotărârile adoptate şi documentele aprobate de către consiliul de administraţie;
c) întreprinde demersurile necesare pentru înlocuirea membrilor consiliului de administraţie;
d) desemnează ca secretar al consiliului de administraţie o persoană din rândul personalului didactic din unitatea de învăţământ care nu este membru în consiliul de administraţie, cu acordul persoanei desemnate;
e) colaborează cu secretarul consiliului de administraţie în privinţa redactării documentelor necesare desfăşurării şedinţelor, convocării membrilor/observatorilor/invitaţilor şi comunicării hotărârilor adoptate, în condiţiile legii;
f) verifică la sfârşitul fiecărei şedinţe dacă toate persoanele participante (membri, observatori, invitaţi) au semnat procesul- verbal de şedinţă.
Asofronie Oana Mihaela - profesor
a) realizarea criteriilor de evaluare a personalului didactic propunând calificativele pentru personalul didactic din unitate
b) urmăreşte periodic parcurgerea materiei şi evaluarea ritmică a elevilor pe baza rapoartelor sintetice prezentate de responsabilii comisiei
c) coordonează activitatea consilierului şcolar
d) atribuții în recepția bunurilor și lucrărilor, produselor lactate și de panificație
e) responsabil structura Saucenița, persoană desemnată SSM
Hudișteanu Simona - profesor
a) elaborarea strategiilor de formare continuă şi de perfecţionare a personalului didactic din unitate
b) urmăreşte activitatea desfăşurată la bibliotecă
c) atribuții în verificarea documentelor școlare și actelor de studii, inventariere, programe de susținere educațională (burse, ajutoare financiare CES, rechizite școlare, Euro 200 și alte drepturi)
d) manager transport
Amarghioalei Radu - membru Consiliu local
a) prezintă în Consiliul Local problemele care intervin în activitatea școlii
b) se implică în rezolvarea activităţilor şi proiectelor din calendarul Consiliului Local la nivelul Școlii Gimnaziale nr. 1 Văculești
c) sprijină iniţiativele școlii în derularea de programe şi proiecte ce necesită avizul Consiliului Local
d) reprezintă comunitatea locală
Haisuc Constantin - reprezentant al primarului
a) asigură comunicarea între primar și școală
b) promovează interesele școlii în relația cu primăria Văculești
c) promovează sprijinul primăriei în procesul instructiv-educativ al școlii
Chitic-Ciurciun Silviu- reprezentant al părinților
a) prezintă în Consiliul de Administraţie problemele ridicate de către părinţi în Comitetul Reprezentativ al Părinților
b) aduce la cunoştinţa părinţilor acţiunile, proiectele, activităţile ce se desfăşoară la Școala gimnazială nr. 1 Văculești
c) asigură implicarea părinţilor în activitatea de orientare socio-profesională sau de integrare socială a absolvenţilor cu ajutorul Comitetelor de părinţi pe clasă/şcoală;
d) informează Comitetul de părinţi pe şcoală şi sprijină cadrele didactice în organizarea unor activităţi extraşcolare;
Grădinariu Ana – reprezentant al părinților
a) prezintă în Consiliul de Administraţie problemele ridicate de către părinţi în Comitetul Reprezentativ al Părinților
b) aduce la cunoştinţa părinţilor acţiunile, proiectele, activităţile ce se desfăşoară la Școala gimnazială nr. 1 Văculești
c) asigură implicarea părinţilor în activitatea de orientare socio-profesională sau de integrare socială a absolvenţilor cu ajutorul Comitetelor de părinţi pe clasă/şcoală;
d) informează Comitetul de părinţi pe şcoală şi sprijină cadrele didactice în organizarea unor activităţi extraşcolare;
Chiriac Daniela - secretar
a) asigură convocarea, în scris, a membrilor consiliului de administraţie, a observatorilor şi a invitaţilor;
b) scrie lizibil şi inteligibil procesul-verbal al şedinţei, în care consemnează inclusiv punctele de vedere ale observatorilor şi invitaţilor, în registrul unic de procese-verbale al consiliului de administraţie;
c) afişează hotărârile adoptate de către consiliul de administraţie la sediul unităţii de învăţământ, la loc vizibil;
d) transmite reprezentanţilor organizaţiilor sindicale reprezentative la nivel de sector de activitate învăţământ preuniversitar, care au membri în unitatea de învăţământ, în copie, procesul-verbal al şedinţei, anexele acestuia, după caz, şi hotărârile adoptate de consiliul de administraţie;
e) răspunde de arhivarea documentelor rezultate din activitatea consiliului de administraţie.
Responsabilitățile secretarului consiliului de administraţie sunt preluate, în absenţa acestuia, de către o altă persoană desemnată de preşedintele consiliului de administraţie.
Declarații de avere și interese director
Comisii cu caracter permanent
I. Comisia pentru curriculum
Președinte: Prof. Nechifor Iulian Cătălin – director
Membri:
1. Prof. Chiriac Daniela- responsabil subcomisia învățământ preșcolar
2. Prof. Gutău Lăcrămioara-responsabil subcomisia învățământ primar
3. Prof. – Enache Adriana -responsabil subcomisia arii curriculare Limbă si comunicare, Om și
Societate, Arte
4. Prof. – Păduraru Mara Irina Responsabil subcomisia arii curriculare Matematică & Știinte,
Tehnologii, Sport
5. Prof. Marusac Vasile responsabil Subcomisia diriginților
6. Prof. Hudișteanu Simona Violeta – Responsabil formare profesională
7. Prof. Grigoriu Oana Gabriela –coordonator pentru proiecte si programe educative scolare si
extrascolare
8. Prof. Nechita Mirică –Cosmin – responsabil proiecte europene
II. Comisia de evaluare şi asigurare a calităţii (CEAC)
Președinte: Prof. Nechifor Iulian Cătălin – director
Responsabil: Prof. Humă Daniela-Florina
Membrii:
1. Prof. Nechita Mirică –Cosmin
2. Prof. Cucuteanu Larisa Alexandra
3. Lupu Daniela-Elena – reprezentant Consiliul Local
4. Avădănei Corina – reprezentant al părinților
5. Isac Adrian Neculai – reprezentant al elevilor
III. Comisia de securitate şi sănătate în muncă şi pentru situaţii de urgenţă
Președinte: Nechifor Iulian Cătălin – director
Membri:
1. Prof. Asofronie Oana – persoană desemnată SSM
2. Prof.. Petrovici Simona –Petruţa – responsabil S.U
3. Prof. Grigoriu Oana Gabriela – lider sindical
4. Miron Vasile – reprezentant salariați
IV. Comisia pentru controlul managerial intern
Președinte: Nechifor Iulian Cătălin – director
Responsabil: Prof. Ursache Victor
Membrii:
1. Prof. Onofrei Ionela
2. Prof.Chirilă Petru – Responsabil Consiliul Profesoral
3. Clim Silvia – Șef compartiment Contabilitate
4. Ilucă Aurica – Șef compartiment Secretariat
V. Comisia pentru prevenirea şi eliminarea violenţei, a faptelor de corupţie şi discriminării în mediul
şcolar şi promovarea interculturalităţii.
Președinte: Prof. Nechifor Iulian Cătălin – director
Responsabil: Prof. Marusac Vasile
Membrii:
1. Prof. Gorgan-Strugariu Lavinia
2. Prof. Bucevshi Roberta
3. Lepărdă Simona – reprezentant al părinților
4. Purice Simona Mihaela – reprezentant al elevilor
Comisii cu caracter temporar
1. Comisia pentru notare ritmică, frecvență, combaterea absenteismului și a abandonului școlar
Prof. Enache Adriana – responsabil
Prof.Gutău Lăcrămioara– clasele CP – IV
Prof.Gorgan-Strugariu Lavinia– clasele V – VIII
Ilucă Aurica – secretar
2. Comisia de inventariere
Ilucă Aurica – Secretar
Prof. Hudişteanu Simona
Prof. Chiriac Daniela
Miron Vasile
Mațincu Constantin
3. Comisia de gestionare SIIIR
Prof. Nechifor Iulian Cătălin -director – presedinte
Nechita-Mirică Cosmin – profesor informatică
Ilucă Aurica – secretar
ec. Clim Silvia- contabil
4. Comisia de salarizare
Prof. Nechifor Iulian Cătălin -director – presedinte
Nechita-Mirică Cosmin – profesor informatică
Ilucă Aurica – secretar
ec. Clim Silvia- contabil
5. Comisia pentru imaginea școlii
Prof. Chiriac Daniela – responsabil
Nechita Mirică-Cosmin – informatician
Prof. Petrovici Simona Petruța
Prof. Cucuteanu Larisa Alexandra
Comisii cu caracter ocazional
1. Comisia pentru întocmirea orarului și organizarea serviciului în școală
Prof. Nechifor Iulian Cătălin, director – responsabil
Prof. Grigoriu Oana Gabriela– întocmirea orarului
Prof. Onofrei Ionela – întocmirea graficului de serviciu în școală al cadrelor didactice
2. Comisia de etică
Prof. Ursache Victor- responsabil
Prof. Petrovici Simona Petruța
Prof. Păduraru Irina- Mara
3. Comisia de recepție bunuri și lucrări
Ilucă Aurica – Secretar
Petrovici Simona Petruța
Asofronie Oana Mihaela
Miron Vasile
4. Comisia pentru verificarea documentelor școlare și a actelor de studii
Prof. Nechifor Iulian Cătălin, director – responsabil
Ilucă Aurica – secretar
Prof. Humă Daniela Florina
Prof. Hudișteanu Simona Violeta
5. Comisia pentru programe de susținere educațională (burse, ajutoare financiare CES, rechizite școlare, Euro 200 și alte drepturi)
Prof. Nechifor Iulian Cătălin – preşedinte
Prof. Hudişteanu Simona-Violeta
Prof. Gutău Lăcrămioara
Ilucă Aurica – Secretar
Prof. Nechita Mirică-Cosmin – Prof. informatică
6. Comisia de casare, de clasare și valorificare a materialelor rezultat
Inf. Nechita Mirică- Cosmin – preşedinte
Bucevshi Roberta – membru
Ilucă Aurica – membru.