Activitățile de tip ,,Școală după școală,, s-au derulat în luna martie după tiparul consacrat și au vizat aspecte recreative, de consiliere și orientare școlară, dezvoltare personală elevii de gimnaziu din grupul-țintă beneficiind de o masă caldă la începutul programului.
Activitățile pedagogice și de sprijin care includ cursuri de remediere la limba română și matematică au vizat testarea cunoștințelor și evaluarea dificultăților de învățare în rândul elevilor din grupul-țintă cu focus pe elevii clasei a VIII-a.
Educația remedială are ca obiectiv stimularea finalizării învățământului obligatoriu, îmbunătățirea ratei succesului școlar și a procentului de promovabilitate la examenul de Evaluare Națională pentru elevii din grupul țintă.
În orele de educație remedială la limba și literatura română și matematică, elevii clasei a VIII-a sunt sprijiniți în activități de recuperare școlară și ameliorare a dificultăților în învățare ,precum și în efectuarea asistată a temelor. Elevii primesc ajutor în rezolvarea unor teste după modelul Evaluării Naționale.
În plus prin proiectul PNRAS ,,Acces spre succes, elevii, îndrumați de psihologi, participă la activități pentru dezvoltarea abilităților socio-emoționale, inclusiv autonomie, perseverență, abilități sociale, comunicare și colaborare, și stimularea lucrului în echipă.